Aplikacijo MSP so na začetku leta začeli uporabljati tudi v skupini Printec – Printec SI, ki finančnim ustanovam in mednarodnim trgovskim verigam zagotavlja različne visokotehnološke rešitve in tudi storitve. Skrbi, na primer, tudi za vzdrževanje in servisiranje bankomatov ter trgovske blagajniške opreme. Zaradi učinkovitejšega vključevanja podatkov, zmanjšanja števila papirnih delovnih nalogov in skrajšanja administrativnega dela na terenu so januarja uvedli rešitev MSP. Ta deluje celovito, saj na podlagi prijavljene zahteve za poseg na terenu koordinator v zaledni pisarni odpre delovni nalog, ki ga inženir, zadolžen za izvedbo servisa, prejme na svoj dlančnik v aplikacijo MSP.
Zaledna pisarna razporeja naloge skladno s pogodbenimi obveznostmi do posamezne stranke. Inženir na delovni nalog zabeleži postopek opravila za zadolženo nalogo oziroma opremo, porabo materiala in porabljene ure ter morebitne dodatne stroške. Stranka nalog podpiše na dlančniku v aplikaciji MSP.
Po opravljenem servisu se v aplikaciji ustvari PDF-zapis servisnega naloga, ki ga stranka, če tako želi, lahko prejme na elektronski naslov. Vzpostavljena je tudi komunikacija z zaledno pisarno, zaključen servisni nalog pa se zapiše tudi v zaledni sistem. »Učinki na poslovanje so po treh četrtinah leta očitni in zelo pozitivni. Eden od takojšnjih pozitivnih učinkov uvedbe aplikacije MSP pri delu tehnikov je nadomestitev papirnih delovnih nalogov na terenu in zmanjšanje administrativnega dela tehnikov. Hitrejše je tudi reševanje morebitnih zapletov, saj je opravljena storitev takoj zabeležena v našem zalednem sistemu in tudi povratne informacije s terena pridobimo veliko hitreje, kar precej olajša koordinacijo in delovanje zaledne pisarne pa tudi posredovanje informacij končni stranki,« ugotavlja Katarina Pečar, analitik v podjetju Printec SI.