Izboljšanje procesa v CS

1.1.2016 je Printec Slovenija zaključil projekt notranje integracije sistema in začel uporabljati elektronske delovne naloge s tabličnim računalnikom Android, ki so namenjeni vsem CS inženirjem.

Kako deluje: koordinator CS dvigne delovni nalog na podlagi zahteve kupca in mu nameni nalogo vzdrževanja ali namestitve v sistemu, ki se nato prenese v polje inženirsko tablico. Zaloga rezervnih delov, ki se uporabljajo, se samodejno upošteva in ustrezno zmanjša. Inženirjem ni treba več izpolnjevati obrazcev na papirju, stranke pa potrdijo potrdilo o delovnem nalogu neposredno na tabličnem računalniku. Prav tako prejmejo elektronsko kopijo obrazca na svoje elektronske pošte. Ta nov postopek bo prihranil dodaten čas z izpustitvijo potrebe po izpolnjevanju papirnega obrazca, poenostavil postopek vnosa podatkov, povečal zadovoljstvo strank, izboljšal pravočasno poročanje in izostril izpolnjevanje meril SLA.

Sorodne novice in dogodki