Mlekarna, ki misli in deluje digitalno

Robert Serec je v začetku leta 2015 prevzel vodstvo Pomurskih mlekarn. Podjetje je bilo v res slabem stanju – ni imelo nobenega sistema sledenja za dostavo, ni bilo mobilne prodaje in ni bilo nadzora nad zalogami.

»Zavedal sem se, da poslovni preobrat v podjetju opravim le, če hkrati izvedem poslovno in finančno prestrukturiranje družbe. Kamlu je postalo jasno, da je ključ do uspeha digitalizacija družbe, “je pojasnil Serec in dodal,” da smo v letu in pol v sodelovanju z našim tehnološkim partnerjem I-Rose iz Laškega naredili res odlično delo, ki prinaša pozitivne rezultate, ki jih lahko uživamo danes. ”

Mobilna prodaja je bila ena ključnih sestavin, ki jo je bilo treba spodbuditi in v celoti obnoviti. MSP jim je omogočil, da prepoznajo kritične točke poslovnega procesa, zato so vzpostavili sistem, ki nudi popolno jasnost in brezhibno sledenje prodajnih aktivnosti in zalog. »S prenovo IT okolja in spremembami, ki smo jih vpeljali v svojo delovno rutino, smo postavili odlične temelje za prihodnost podjetja. Smo na poti do splošne digitalizacije, saj sem prepričan, da bodo podjetja, ki ne bodo stopila na poti IT-ja, izgubila svojo konkurenčnost in se slej ko prej znašla v izjemno težkem ali celo nerešljivem položaju. ” Je rekel Serec. Kljub temu, da je bila sprememba velika so jo čez nekaj časa vsi zaposleni prepoznali kot dobro, celo odlično, saj se je pokazalo, da je MSP zaposlenim poenostavil delo in v vsakodnevne naloge prinesel celo kanček veselja.

Finance, 20.10.2016

 

Sorodni članki