MSP LMS

učinkovita podpora vsem logističnim procesom v vašem podjetju

Rešitev MSP Logistika je plod sodelovanja podjetij i-Rose in Telekoma Slovenije

MSP TMS vam omogoča digitalizacijo celotnega poslovnega procesa od naročila, vse do povratka vozila v podjetje.

Z MSP TMS lahko grafično načrtujete transporte in digitalizirate naročila. Omogočene so povezave s plačilnimi karticami, transportnimi borzami in računovodskimi sistemi. Avtomatska priprava obračunov in poslovnih poročil skrajša delovni proces ter možost napak v procesu, kar posledično vodi v optimizacijo stroškov vašega poslovanja.

Načrtovanje:

  • Elektronsko sprejemanje naročil
  • Načrtovanje optimalnih poti na podlagi zemljevida
  • Določanje kontrolnih točk (geolokacij) in časovnih opozoril
  • Optimizacija virov (voznik, tovorno vozilo, prikolica
  • Stroškovna optimizacija
  • Koledar zasedenosti virov

Komunikacija:

  • Informacije o lokaciji tovornega vozila in fazi izvedbe transporta
  • Elektronska dokumentacija (nalogi, zapisnik o poškodbi, pogodbe, CMR, pregled vozila, pooblastila)
  • Samodejna obvestila pred in po dostavi
  • Obvestilo o doseganju kontrolnih točk (geolokacij) v predpisanem času
  • Zgodovina komunikacije

Poročanje in vpogled:

  • Avtomatsko generiranje poročil
  • Dostop do statističnih podatkov o aktivnostih
  • Zgodovina aktivnosti vozila in voznika
  • Zgodovina opravil pri stranki
  • GPS sledenje in zgodovina
  • Integracija z zalednim ERP okoljem in priprava obračuna v realnem času
  • Samodejno opozorilo (naročnika in izvajalca) v primeru odstopanj pri načrtovanem transportu

MSP TMS zajema tako zaledno pisarno kot voznike.

Uvedba MSP LMS poenoti kreiranje transportov v vašem podjetju. Poenoten sprejem naročil, planiranje nakladov in razkladov s pomčojo grafičnega planiranja, določanje kontrolnih točk oz. geolokacij olajša delo vašim zaposlenim in skrajša vaš delovni proces.

Voznikom je omogočena uporaba spremne tovorne dokumentacije v elektronski obliki, ki med drugim vključuje tudi zajem podpisov in fotografij (npr. fotografije tovora, računov, poškodb …). Podatki so iz vseh naprav v realnem času preneseni v vaš zaledni sistem.

Omogočeno je tudi sledenje vozil s funkcijami geo-ograde (ang. geo-fence) in spremljanje časovnice pri izvajanju transportnega procesa. Uporaba MSP TMS avtomatizira procese naročanja in poročanja in s tem v celoti odpravi potrebo po papirni dokumentaciji. Omogočena je tudi povezava z obstoječimi zalednimi okolji (ERP, CRM, skladiščni sistemi).

Zaledno okolje MSP LMS

Je okolje za načrtovanje, komunikacijo in poročanje.

Omogoča elektronsko poslovanje z naročniki (sprejem naročil, obveščanje, izdaja računa).

Storitev v oblaku je dostopna prek poljubnega spletnega brskalnika.

Okolje je pripravljeno za integracijo z zalednim okoljem (ERP, CRM, skladiščni sistemi).

Transportni proces

 

NAROČILO:

  • Ustvarjanje naročil (elektronsko prejemanje naročil s strani naročnika) preko portala ali z ročnim vnosom
  • Ustaljena (pogodbena) naročila
  • Pregled naročil

Potrjevanje naročila:

Prejeto naročilo Preverjanje bonitete   Ponudba   Potrditev ponudbe

 

NAČRTOVANJE TRANSPORTA:

  • Prikaz lokacij nakladov in razkladov na zemljevidu (GPS lokacije ali točen naslov prejemnika)
  • Optimizacija nakladalnega prostora (oblikovanje transportnih enot)
  • Določanje kontrolnih točk na poti
  • Organizacija del in razpoložljivih virov (voznikov in vozil)
  • Kombinacija prekladov in vmesnih skladiščenj

 

 

IZVAJANJE TRANSPORTA:

  • Obveščanje v realnem času
  • Navigacija za tovorna vozila
  • Zgodovina poti
  • Podrobne informacije o stanju vozila
  • Grafični prikaz parametrov vožnje
  • Pregled nad lokacijami tovornih vozil, tovornih enot in voznikov
  • Dostop do informacij: doseganje kontrolnih točk, izredni dogodki na poti, stroški, dostave
  • Digitalizirana spremna dokumentacija: CMR, transportni nalog, popis stanja tovora, dostavna dokumentacija, zajem fotografij

DOSTAVA:

  • Samodejno ugotavljanje pričakovanega časa razklada
  • Obvestilo o pričakovanem času razklada
  • Zajem podpisa
  • Elektronsko pošiljanje izpolnjene dokumentacije na elektronski naslov naročnika
  • Prenos podatkov neposredno v zaledni sistem

 

SERVIS:

  • Kreiranje poročila za servisno delavnico na podlagi popisa stanja vozil
  • Obveščanje servisne delavnice o stanju tovornih vozil
  • Opozorila vezana na servisne in zakonodajne intervale

VPOGLED IN POROČILA:

  • Sledenje in poročanje
  • Zgodovina premikov
  • Skupinski in individualni vpogled
  • Beleženje hitrosti
  • Pregled nad lokacijami kamionov, tovorki in vozniki
  • Vpogled v stroške
  • Statistični pregledi

Transportne kartice

Kartica vozila in prikolice:

  • Transportni nalogi
  • Poraba
  • Potrošni material
  • Kilometrina
  • Okvare
  • Transporti
  • Popravila

Kartica voznika:

  • Transportni nalogi
  • Prekrški
  • Okvare
  • Povprečna poraba goriva
  • Ostali stroški

Kartica stranke:

  • Naročila
  • Promet, ki izhaja iz ponudbenih vrednosti