Delo d.d.

S podjetjem Delo d.d smo podpisali pogodbo o realizaciji in izvedbi servisa ter enotne dokaze o njihovih sredstvih informatike.

Ta sporazum vključuje različne storitve: ponovno vzpostavitev in povezovanje zgoraj omenjenih funkcionalnih subjektov, kot so enotni dokazi o sredstvih IT, samodejni zajem podatkov, servisna miza in integracija.

Rešitev i-Service SD bo temeljila na odprtokodnih rešitvah z nekaterimi zahtevanimi funkcionalnostmi. Naši strokovnjaki bodo skupaj s strokovnjaki podjetja Delo d.d. skrbeli za zagon sistema in izobraževanje uporabnika.

Cilj tega projekta je vzpostavitev osrednje točke – servisne mize – kjer bodo poročane o vseh napakah in težavah notranjih uporabnikov IT rešitev. Poročilo o incidentih bo možno na različne načine:

Posamezni uporabniki bodo o vsaki napaki v spletnem brskalniku sporočili,
poročanje o nezgodah se bo prenašalo prek povezave SMTP,
recepcionar bo zapisal vse nezgode na podlagi telefonskega klica ali katerega koli drugega sporočila.

Poročila o napakah ali kakršnih koli drugih težavah bodo upoštevana in odpravljena v ustreznem roku. Uporabniki SD-ja i-Service lahko kadar koli preverijo stanje incidenta. Poleg spletnega brskalnika lahko uporabnik po elektronski pošti spremlja reševanje incidenta.

V okviru projekta za pomoč IT oddelku je treba uvesti rešitev CMDB za IT sredstva. Rešitve OCS Inventory zajemajo vse funkcije sledenja inventarja IT sredstev.

Uporaba programske rešitve Nagios zajema funkcionalnost aktivnega nadzora nad celotno strojno opremo in storitvami. Rezultat projekta je opredelitev postopka za vzdrževanje omenjenih rešitev na mestu kupca. 

Sorodne novice in dogodki